Google’da Reklam Verin

Google Ads uzmanlarımızdan kurulum desteği almak için bu numarayı arayın: 0232 502 0047

Müşteriler, sunduğunuz ürün veya hizmetleri tam Google’da aradıkları anda sizi bulsun. Siz de yalnızca reklamınız tıklanıp web siteniz ziyaret edildiğinde veya telefonla arandığınızda ödeme yapın.

Teklif Almak ve Ücretsiz Kurulum Talep Etmek için;
0232 502 0047

    Google’a gelin, sonuç alın.

    Hangi cihazı kullandıkları fark etmeksizin; ürünlerinizin resmini, fiyatını ve işletme adını Google’da arama yapan kullanıcılarla buluşturun. Yalnızca kullanıcılar sitenizi tıkladığı zaman ödeme yaparsınız.

    AVANTAJLAR

    Neden Google Ads?

    Daha fazla müşteri çekin.

    Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek, internet satışlarını artırmak, telefonla aranmak veya müşterileri kalıcı hale getirmek gibi farklı amaçlarınız olabilir. Google Ads sayesinde hepsi mümkün.

    Reklamları, yerel veya küresel olarak yayınlayın.

    Reklamlarınızla belirli ülkelerde, bölgelerde veya şehirlerde bulunan ya da işlemenize veya mağazanıza belirli mesafedeki müşterileri hedefleyin.

    Doğru kullanıcılara doğru zamanda ulaşın.

    Google’da kullanıcılar işletmenizi, tam olarak sunduğunuz ürün veya hizmetleri aradıkları anda bulur.

    Bize ihtiyacınız varsa yardıma hazırız.

    Google Ads’de kampanyanızı kendiniz yönetebilirsiniz. Ancak isterseniz, destek için bizi şu numaradan arayabilirsiniz: 0232 502 0047

    FİYATLANDIRMA

    Yalnızca sonuçlar için ödeme yaparsınız.

    Ziyaret yoksa ödeme de yok.

    Google Ads’e kaydolmak ücretsizdir. Yalnızca kullanıcılar reklamınızı tıklayıp web sitenizi ziyaret ettiğinde veya sizi aradığında ödeme yaparsınız. Başka bir deyişle, reklamınız işe yaradığında para ödersiniz.

    İstediğiniz tutarda bütçeyle başlayın.

    Kendi bütçenizi kendiniz belirlersiniz. Dolayısıyla maliyetleriniz, reklamlarınızla ulaşmaya çalıştığınız hedeflere bağlı olarak değişir. Bazı işetmeler ayda on binlerce dolar harcarken bazıları birkaç yüz dolarlık yatırım yapmayı daha uygun bulur.

    AVANTAJLAR

    Müşterilerinize nasıl ulaşmak istediğinizi seçin.

    Google Ads ile hedef müşterinize ulaşmanın birçok yolu vardır: metin tabanlı arama ağı reklamları, grafik görüntülü reklamlar, YouTube video reklamları veya uygulama içi mobil reklamlar.

    İNTERNET’TE GÖRÜNÜN

    Arama Ağı Reklamları

    Reklamlarınız Google’da arama sonuçlarının yanında gösterilir. İyi bir zamanlama önemlidir.

    Görüntülü Reklamlar

    Gmail’deki metin ve banner reklamların yanı sıra iki milyondan fazla web sitesi ve uygulamadan oluşan bir ağ ile reklamlarınız müşterilerinizin olduğu yerde gösterilebilir.

    Video Reklamlar

    İşletmeniz YouTube’da yeni müşterilerin karşısına çıkarak hayat buluyor. Bu, öykünüzü paylaşmak için benzersiz bir yoldur.

    Uygulama Reklamları

    Tasarım deneyimine gerek olmadan Google ağının tamamında reklam yayınlayarak uygulamanızı tanıtın.

    İSTEDİĞİNİZ KULLANICILARA ULAŞIN

    Yerel kalın veya dünyaya açılın.

    İşletmenize birkaç kilometre mesafedeki potansiyel müşterilere ulaşın ya da reklamlarınızı tüm bölgelerde veya ülkelerde yayınlayın. Google Ads ile seçim sizin.

    PERFORMANSI ÖLÇÜN

    Reklamlarda işi şansa bırakmayın.

    Reklamlarınızın performansını görün.

    Google Ads ile reklamlarınızın kaç kullanıcıya gösterildiğini veya kaç kullanıcının web sitenizi ziyaret ettiğini ya da işletmenizi telefonla aradığını görebilirsiniz. Hatta işletmenizin faaliyet alanına göre belirli kullanıcı türlerini hedefleyebilirsiniz.

    Reklamlarınızı test edin.

    Nelerin işe yarayıp nelerin yaramadığını bulduktan sonra reklamlarınızda değişiklikler yapabilir ve daha iyi sonuç verip vermediklerini görmek için değişikliklerinizi test edebilirsiniz.

    Bütçenizin kontrolünü elinizde tutun.

    Bütçenizi istediğiniz zaman ayarlayın. Ayrıca herhangi bir sözleşme ve iptal ücreti olmadan kampanyanızı dilediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz.

    Bir Google araması kadar yakın olun.

    Kullanıcılar sunduğunuz ürün ve hizmetleri aradığında, Arama Ağı reklamlarınız Google arama sonuçlarının yanında gösterilir. Yalnızca kullanıcılar web sitenizi ziyaret etmek veya işletmenizi telefonla aramak için reklamı tıkladığında ödeme yaparsınız.

    Arama Ağı Kampanyaları

    1

    Arama Ağı reklamınızı oluşturun.

    İlk Arama Ağı reklamınızı birkaç dakika içinde oluşturabilirsiniz. İşe ürün veya hizmetlerinizi açıklayan bir reklam yazarak başlayın.

    2

    Anahtar kelimelerle müşterilerinizi bulun.

    Ardından, potansiyel müşterilerin işletmenizi bulmak için Google’da arayabileceği anahtar kelimeleri seçin.

    3

    Arama Ağı reklamlarınızın bütçesini belirleyin.

    Günlük bütçe belirleyin. Reklamınız yayınlanmaya hazır.

    Kullanıcılar reklamınızı nasıl görüyor?

    Bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlarda kullanıcıların Google’a yazdığı kelimeler anahtar kelimelerinizle eşleşirse reklamınız arama sonuçlarının üstünde görünebilir.
    Yalnızca kullanıcılar web sitenize gitmek veya işletmenizi telefonla aramak için reklamı tıkladığında ödeme yaparsınız. Her gün milyonlarca arama yapılan Google’da, müşterilerinizin markanızı fark etmesini, sunduğunuz ürün veya hizmetleri değerlendirmesini ve işlem yapmasını sağlayabilirsiniz.

    Ölçün, öğrenin ve büyüyün.

    Reklamlarınız yayınlanmaya başladıktan sonra performanslarını görmek için raporlar alabilir ve dilediğiniz zaman ayarlamalar yapabilirsiniz. Ayrıca hangi reklamların daha iyi performans gösterdiğini görmek için farklı reklamlar oluşturabilirsiniz.

    Farklı cihazlarda İnternet’te ve uygulamalarda müşterilere ulaşın.

    Google Ads görüntülü reklamları iki milyondan fazla web sitesinde ve 650.000’den fazla uygulamada yayınlanır. Böylece reklamınız kitlenizin olduğu yerde gösterilebilir.

    Reklam yayınlamak için birden fazla yöntem vardır.

    Metin

    Google Arama’daki reklamlar gibi görüntülü reklamlar da bir başlık, iki metin satırı ve bir URL içerir.

    Banner

    Resimler veya rich media ile bu reklamlar, özelleştirilmiş düzenleri, etkileşimli öğeleri, animasyonları ve daha fazlasını eklemenize olanak tanır.

    Gmail

    Gmail’de, kullanıcıların gelen kutularında genişletebileceği, kaydedebileceği ve yönlendirebileceği özel reklamlar gösterin.

    Uygulama

    Belirli mobil uygulama kategorilerini hedefleyen bir kampanya oluşturun veya hâlihazırda yayınlamakta olduğunuz uygulama içi reklamların performansını izleyin.

    Görüntülü reklamların açıklaması

    1

    Biçim seçin ve reklamınızı oluşturun.

    İster basit metin reklamlar oluşturun isterse resim kullanın, hesabınızda bulunan reklam galerisi ile reklam oluşturmak sadece birkaç dakika sürer.

    2

    Reklamlarınızın nerede yayınlanacağına karar verin.

    Görüntülü reklamlar, ilgi alanları veya demografi gibi müşterileriniz hakkındaki bilgilerinizi temel alarak, hedefi iyi belirlenmiş kampanyalar oluşturmanıza olanak tanır.

    3

    Bütçenizi belirleyin.

    Hedef kitlenize ulaşmak için ne kadar harcama yapmak istediğinize karar verin ve etkileşime en açık olan kullanıcılara reklamlarınızı göstermeye başlayın.

    Doğru müşterilere ulaşın.

    Google Görüntülü Reklam Ağı, milyonlarca web sitesi, haber sayfası, blog ve Gmail ile YouTube gibi Google web siteleriyle tüm dünyada İnternet kullanıcılarının %90’ına ulaşır. Özel hedefleme seçenekleri, anahtar kelimeler, demografi ve yeniden pazarlama ile müşterilerinizi markanızı fark etmeye, sunduğunuz ürün veya hizmetleri değerlendirmeye ve işlem yapmaya teşvik edebilirsiniz.

    Geliştirmeyi asla bırakmayın.

    Reklamlarınızın sonuçlarını ölçün ve hangi kitlelerin etkileşime en açık olduğunu bulun. Hedefiniz ister satışları artırmak isterse daha fazla telefon araması almak olsun, Google Ads kampanya performansını ölçmenize yardımcı olur. Böylece ayarlamalar yapabilir ve hedeflerinize ulaşabilirsiniz.

    Size yardıma hazırız. Hesap kurulumu ve Google desteği için hemen arayın.

    0232 502 0047

    Google Reklam hesabınızın başarılı olmasını sağlamak için uzmanlarından oluşan özel ekibimizin desteğinden ücretsiz yararlanabilirsiniz. Hatta uzmanlarımızla birlikte kampanyanızı sizin için oluşturabilirsiniz. Nelerin işe yarayıp nelerin yaramadığını öğrenmede ilk 30 gün önemlidir. Her adımda size yol göstereceğiz.